عشق را در کنار تو میخواهمو بس

متن مرتبط با «کاش می شد» در سایت عشق را در کنار تو میخواهمو بس نوشته شده است

یک جاهائی بی تو نمی شود . . .

  • نیلوبلاگ

    یک جاهائی بی تو نمی شود . . . وقتی سردم می شود ؛ وقتی تنهایم ؛ وقتی همه هستند ؛ غیر از تو . . . نه ! یک جاهائی بی تو نمی شود تو باید باشی تا من آرام باشم . . . ...

    ادامه مطلب
  • کــــــاش می شــــــد

  • نیلوبلاگ

    کــــــاش می شــــــد" فقــــط " ، تــــ♥ــو را داشتــــــه باشــــــمخــــــدا هـــــی بپرســــــد : خــــــوب ، دیگــــــر چــــــه ؟؟!و مــــــن بگویــــــم : هیــــــچ ، هـــ♥ــمین کافیســــــت ...

    ادامه مطلب